Mest bilder =)

Det händer mycket!
Har "hunnit" bli arbetslös, vilket känns sådär. Men vad gör man? Önskar att man kunde ha turen att hitta ett jobb där man trivs och oxå få vara kvar. Nu känns det mest bara som man blir "utnyttjad", när man bara är timanställd.
Men men, hittar nog nåt snart. Har en grej på G, men det krävs lite fundering.
Det är nåt helt nytt, som är lite läskigt. Men jag funderar starkt på det iaf =)

Veckan efter jag vart "ledig" åkte jag direkt upp till Loos. Kände att jag behövde lite semester, och miljöombyte.
Tycker om att ha nåt eget ställe att iaf sova på. men tyvärr var stugan jag brukar låna upptagen, men fick låna syrrans husvagn att sova i iaf. Då slipper man ju oroa sig för att hundarna ska väcka nån om dom sätter igång att skälla mitt i natten. Dom kan vara rätt duktig på det. Se kan det vara skönt med ett eget kryp in,eftersom Domino är så lättstressad och dessutom har lite problem med barn. Han tycker dom är otäck om dom springer runt och leker och han har ju tyvärr lätt till bett (om situation skulle uppstå). Så det blir ju endel passning. På heltid skulle det ju aldrig gå..
Iaf, hade väldigt trevligt! Tiden gick tyvärr väldigt fort.... Hann massor men ändå inget. Vart en hel del promenader, lite hundträning, en ridtur, vara med Zelda i stallet, följa med henne på privat ridlektion, påhälsning hos in faster och alla deras kor =)  Hann även med hundträning I Ljusdal med Anna och hennes härliga grönisar! OCh ett besök hos lillebror på hemvägen!

Lägger upp lite bilder här nedan :)

  
  


                
                   Härliga ungar =)


                 
                                      Zelda ute på en härlig ridtur på Elvis!

                
                                           Elis hoppar Högt =)

                     
   


                     
                                         Zelda med sin låneponny Douglas =)

                                 
             
  !


Ja, det var lite bilder från min vecka i Loos. MÅSTE ta tag i att fixa mitt youtubekonto oxå så jag kan lägga in filmer.
Har ett par filmer jag skulle lagt in :)

Imorgon blir det till att packa och dona.
Ska åka iväg på träningshelg med Domino. Det blir han och 9 kelpies. Så det kommer bli skoj!!!
Mer om helgen i nästa inlägg :)

Ha det bra alla =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0