Lite bilder.

 Min vackra pojkar!

Känner att jag inte har så mycket att skriva om faktiskt.
Det har blivit dåligt med träning på slutet. Har varit mycket på jobbet, och stressar man där en hel dag är det svårt att komma ner till en bra nivå sen. Är jag stressad blir jag så lätt på dåligt humör och det går ju inte alls...

Lite har jag tränat och ofta fungerar det mesta. Domino har börjat förstå fotpositionen mer. Men jag känner att han inte tycker det är så värt att gå precis rätt. Jag har väl slarvat med det helt enkelt, jag har nöjt med med för lite.
Ska försöka träna mest fotpositionen nu och verkligen få upp hans koncentration och att han ska veta precis vart han ska gå hela tiden!

Spåret har gått bra, efter Saris tips. Har fått honom att jobba mer.
Förutom igår då han inte spårade alls?
Jag började iofs för svårt, och ville se om han kunde göra ett upptag typ lägre klass. Men han gick åt fel håll.
Och så va ja så dum att jag inte märkte upp precis vart spåret var för att kunna hjälpa honom i början.
Men inte ens sen när vi hittade spåret, efter första grejen gick de bra. Han spårade klockrent kanske 20 meter sen va spåret borta? Han leta å leta men hitta det inte.
Å ja visst inte vart dee gick heller eftersom ja slutat med snitslar.
Vi gick helt enkelt ifrån spåret och till slutet (där hade ja gått över en väg och hade en snitsel så ja visst var de var) Han fick spåra sista 5 metrarna iaf.
Kan vara så att det har gått massa folk där eftersom de finns en hel del svamp i skogarna så det kanske blev för svårt?

Vi får se. Ska ut till björsjö och spåra med Sari idag iaf så får vi se om vi hittar nån bra lösning :)

Ska bjuda på några bilder på Domino som Sanna har tagit när vi har tränat. Hon är så duktig att fånga ögonblicken tycker jag :)
Se och njuuut!









Man kan verkligen se glädjen att få jobba för honom :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0